Internet
Kampania bannerowa:
- wideboard w 2 ogólnopolskich portalach informacyjnych (geotargetowanie na woj. śląskie, min. 3 mln odsłon): www.interi.pl i www.p.pl
- różne formaty (wideboard, triplebillboard, double billboard, winieta) w serwisach lokalnych (min. 2,5 mln odsłon łącznie): Esil.pl, Gospodarkaslaska.pl, katowice.dlastudenta.pl, rybnik.com.pl, tuwodzislaw.pl, tujastrzebie.pl, tuzory.pl, slaskie.naszemiasto.pl
- baner w oknie rozmowy na komunikatorze GG (min. 1 mln odsłon)
- mailing – do użytkowników 300 tys. kont pocztowych
Facebook:
- 14 postów (po 2 każdego dnia) na fan page’u RPO WSL: www.facebook.com/slaskiesprawdzasie
- Promocja social media (page like story, social adds) – 7000 kliknięć
- Konkurs internetowy „Razem zmieniamy Śląskie – wyraź to” – 15 laureatów nagrodzonych voucherem o wartości 200 zł do sieci sklepów sportowych
- Akcja specjalna z blogerami: 3 blogerów: tuudi.net automotiveblog.pl oraz odkrywajacslask.wordpress.com