Inne działania promocyjne
Marketing bezpośredni:
- preINDUSTRIADA (7 czerwca),
- 6 warsztatów naukowych dla grupy docelowej „Rodzinni“ w obiektach SZT w dniu INDUSTRIADY (3 różne scenariusze)
- 4 warsztaty dla grupy docelowej „Pasjonaci“ w obiektach SZT w dniu INDUSTRIADY
- 2 wydarzenia specjalne (otwarcie i finał) w obiektach SZT w dniu INDUSTRIADY (Walcownia Cynku, Sztolnia Królowa Luiza),
- 9 punktów informacji o INDUSTRIADZIE (8 w obiektach, 1 w centrum przesiadkowym),
Druki:
- program INDUSTRIADY 2015, 40 000 szt - broszura, dystrybuowany w obiektach
- pocztówka INDUSTRIADY, 20 000, dystrybuowana w obiektach,
- ulotka z rozkładem jazdy, 5 000, dystrybuowany w obiektach objętych bezpłatnym transportem i w środkach bezpłatnego transportu,
- wzory plakatów i ulotek dla obiektów.