Inne działania promocyjne

Marketing bezpośredni:

  • preINDUSTRIADA (7 czerwca),
  • 6 warsztatów naukowych dla grupy docelowej „Rodzinni“ w obiektach SZT w dniu INDUSTRIADY (3 różne scenariusze)
  • 4 warsztaty dla grupy docelowej „Pasjonaci“ w obiektach SZT w dniu INDUSTRIADY
  • 2 wydarzenia specjalne (otwarcie i finał) w obiektach SZT w dniu INDUSTRIADY (Walcownia Cynku, Sztolnia Królowa Luiza),
  • 9 punktów informacji o INDUSTRIADZIE (8 w obiektach, 1 w centrum przesiadkowym),

Druki:

  • program INDUSTRIADY 2015, 40 000 szt - broszura, dystrybuowany w obiektach
  • pocztówka INDUSTRIADY, 20 000, dystrybuowana w obiektach,
  • ulotka z rozkładem jazdy, 5 000, dystrybuowany w obiektach objętych bezpłatnym transportem i w środkach bezpłatnego transportu,
  • wzory plakatów i ulotek dla obiektów.