Certyfikat ISO dla Urzędu Marszałkowskiego

Zarząd Województwa Śląskiego przyjął Politykę Jakości Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
Jest to dokument opracowany w ramach wdrażania systemu ISO określający misję urzędu oraz jego cele w 2006 roku. Misją urzędu jest skuteczna i sprawna realizacja zadań publicznych o charakterze regionalnym oraz podejmowanie działań we współpracy z partnerami publicznymi i prywatnymi na rzecz rozwoju regionu i zaspakajania potrzeb jego mieszkańców. Realizacja Polityki Jakości polega natomiast na starannej i profesjonalnej obsłudze Klientów urzędu oraz dążeniu do osiągania przyjętych przez Zarząd celów jakości. W ramach priorytetów roku 2006 tworzony będzie zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników świadomych misji urzędu, powstanie też system informatyzacji procesów realizowanych w wydziałach oraz system zarządzania pracą. Utworzone zostanie Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego. Obecnie w urzędzie kontynuowane są prace nad wdrożeniem systemu ISO 9001:2000. Jest on ukierunkowany na poprawę organizacji pracy oraz obsługi klientów, zmniejszenie kosztów funkcjonowania urzędu oraz szybkie dostosowanie jego pracy do zmieniających się okoliczności. Wdrożenie tego systemu zakończy się nadaniem urzędowi marszałkowskiemu certyfikatu ISO. Już obecnie klienci urzędu mogą wypełnić internetową ankietę określającą stopień zadowolenia interesantów z załatwianych spraw. Zawiera ona pytania dotyczące m.in. jakości i sprawności obsługi a także kompetencji oraz kultury osobistej urzędników. Wypełniając kwestionariusz ankiety można także przekazać swoje propozycje dotyczące usprawnienia pracy urzędu. Ankieta jest dostępna na internetowej stronie urzędu.
Linki do stron zewnętrznych
Polityka Jakości Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
ANKIETA - Oceń pracę urzędu