Internet
Media plan
I fala (maj – sierpień)
Kampania display w Internecie – 35 000 000 odsłon
Kampania display na serwisach:
- slaskienaszemiasto.pl, dziennik zachodni.pl (format: wideboard, halppage) – 4 000 000 odsłon,
- bielskobiala.wyborcza.pl, katowice.wyborcza.pl, gliwice.wyborcza.pl, czestochowa.wyborcza.pl (format: halppage) – 1 500 000 odsłon,
- serwisach grupy money.pl (format: wideboard, halppage) – 4 000 000 odsłon,
- serwisach stroer (format: wideboard, halppage) – 6 000 000 odsłon,
- kampania z wykorzystaniem wyszukiwarki Google (adwords, adsens) - 120 000 kliknięć,
Kampania w mediach społecznościowych: facebook i instagram (format: posty sponsorowane) – 5 000 000 wyświetleń,
Mailing (graficzny) – 1 500 000 kont
II fala (październik- listopad)
Kampania display RTB programmatic buying (mix formatów – 120x600, 160x600, 300x250, 300x600, 320x50, 728x90, 750x100, 750x200) – 20 000 000 odsłon
Kampania display na serwisach:
- Wirtualna Polska (format: halfpage) – 7 500 000 odsłon,
- Sieć witryn Google (mix formatów – 120x600, 160x600, 300x250, 300x600, 320x50, 728x90, 750x100, 750x200) – 6 000 000 odsłon,
Kampania z wykorzystaniem wyszukiwarki Google (adwords, adsens) - 25 000 kliknięć,
Kampania w mediach społecznościowych: facebook i instagram (format: posty sponsorowane) – 3 650 000 wyświetleń,
Kampania na YouTube (format: spot 30 s.) – 180 000 obejrzeń,
Loginbox przy logowaniu do poczty Wirtualna Polska – 1 tydzień.