Internet

Reklamy internetowe:

  • onet.pl,
  • slaskie.nazsemiasto.pl,
  • krakow.naszemiasto.pl,
  • dziennkizachodni.pl,
  • gazetakrakowska.pl,
  • interia.pl,
  • rybnik.com.pl,
  • tuZory.pl,
  • tuWodzislaw.pl,
  • tuJastrzebie.pl,
  • katowice.gazeta.pl,
  • czestochowa.gazeta.pl,
  • bielskobiala.gazeta.pl,
  • krakow.gazeta.pl,
  • facebook.com,
  • ultramaryna.pl

Razem: 13 330 000 odsłon
Facebook: 16 000 kliknięć (cost per click) , estymacja 1800 (cost per view)
Ultramaryna: stała obecność na stronie
Termin: 20.05-11.06.2016

Kampania reklamowa w Google:

  • Google Adwords: działania geotargetowane do mieszkańców województwa śląskiego i miasta Kraków,
  • Google Display Network: działania geotargetowane do mieszkańców województwa śląskiego.

Razem: estymacja 14 000
Termin: 06.05-11.06.2016

Galeria zdjęć
Po kliknięciu na obrazku zostanie otwarte okno modalne z dużą wersją obrazka. Możliwe będzie przeglądanie galerii kolejnych obrazków.
Korzystanie z galerii za pomocą skrótów klawiszowych:
  • Escape: zamyka galerie.
  • Spacja: uruchamia/zatrzymuje automatyczny slaidshow (play/pause).
  • Lewa strzałka: poprzedni slaid.
  • Prawa strzałka: następny slaid.
After clicking on the image a modal window will open with a large version of the image. It will be possible to browse the gallery of subsequent images.
Using the gallery using keyboard shortcuts:
  • Escape: closes the galleries.
  • Space: starts / stops automatic slaidshow (play / pause).
  • Left arrow: previous slaid.
  • Right arrow: next slaid.