Co się wyPRawia w kulturze?

Dlaczego ciekawe wydarzenia kulturalne przechodzą bez echa lub mało ludzi się o nich dowiaduje? Co zrobić, żeby poprawić wizerunek instytucji kulturalnych oraz dobrze wypromować wydarzenie?
Odpowiedzi na te pytania będzie można uzyskać podczas spotkania „PR, czyli co się wyPRawia w kulturze?”. Celem inicjatywy jest zapoznanie przedstawicieli środowisk kultury z rolą działań public relations w promocji i kreowaniu wizerunku instytucji oraz wydarzeń kulturalnych, wymiana doświadczeń i nawiązanie kontaktów. Istotą spotkania jest zwiększenie świadomości środowiska kultury w zakresie znaczenia działań public relations w osiąganiu zamierzonych celów i efektów. Chcemy pokazać w jaki sposób można je wykorzystać w działalności instytucji kultury – w teatrach, muzeach, domach kultury, bibliotekach czy organizacjach pozarządowych – mówi Marcin Młodożeniec z agencji PRIME PR, pomysłodawcy i organizatora kampanii. Spotkanie środowisk kultury odbędzie się we wtorek, 26 maja 2009 roku o godzinie 12:00 w Bytomskim Centrum Kultury. Środowisko kultury reprezentować będą Ireneusz Dudek – organizator Rawa Blues Festival, Jacek Łapot z Kabaretu DŁUGI oraz Mariusz Wróbel – Dyrektor Bytomskiego Centrum Kultury. Dyskusja w Bytomiu została zorganizowana w ramach kampanii edukacyjnej „PR, czyli co?”. Jest niekomercyjnym przedsięwzięciem, którego celem jest zwiększenie świadomości wybranych grup otoczenia (środowiska biznesu, kultury, samorządów) w zakresie znaczenia działań public relations i ich wpływu na osiąganie zamierzonych przez firmy, instytucje i organizacje celów i efektów. Inicjatywa „PR, czyli co?” stwarza okazję do wymiany informacji, „dobrych praktyk” i dyskusji o sposobach wykorzystywania public relations w konkretnych sytuacjach.
Linki do stron zewnętrznych
Więcej informacji



 


tagi: