Usuwanie azbestu: konsultacje społeczne

Zarząd Województwa Śląskiego zaprasza do konsultacji społecznych na temat ,,Programu usuwania azbestu z terenu województwa śląskiego do roku 2032" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Będzie on określał m.in. sposoby i procedury usuwania tego niebezpiecznego materiału z różnego rodzaju budowli i urządzeń, zasady utylizacji, harmonogram działania, źródła finansowania oraz systemy zachęt dla władz publicznych, firm i osób fizycznych do udziału w jego realizacji.

Dokumenty dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej Województwa Śląskiego, są także do wglądu w wersji drukowanej w Wydziale Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego.

Opinie i wnioski dotyczące projektu „Programu usuwania azbestu z terenu województwa śląskiego do roku 2032" należy złożyć do 17.12.2010 r. w formie papierowej na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Ochrony Środowiska, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, fax: (32) 78-35-606, lub w formie elektronicznej na adres: srodowisko@slaskie.pl

Linki do stron zewnętrznych
Program usuwania azbestu z terenu województwa śląskiego do roku 2032



 


tagi: