Moc atrakcji na jednym bilecie

Bawić się w wesołym miasteczku, tydzień później odwiedzić zoo, po miesiącu Planetarium Śląskie lub wybrać się do parku linowego, zjeść obiad po promocyjnej cenie w jednej z parkowych restauracji, a jeśli przyjechało się z daleka - skorzystać z rabatowej oferty noclegu w jednym z pobliskich hoteli

Takie możliwości daje „Bilet do Parku Śląskiego". Co ciekawe, trzeba za niego zapłacić dokładnie tyle samo, co w ubiegłym roku, a jedną z umieszczonych na nim atrakcji jest kolejka linowa, której w ofercie wówczas nie było.

Bilet pierwszy raz pojawił się w ubiegłym roku. Jego nabywca mógł skorzystać ze wszystkich najważniejszych atrakcji dostępnych na terenie parku, łącznie z tymi, które ze struktur spółki są wydzielone i funkcjonują jako osobne jednostki. Dla nabywców najważniejszą zaletą biletu była atrakcyjna cena. W przypadku wejściówki dla jednej osoby koszt 80 złotych pozwalał zaoszczędzić 35 procent na parkowych obiektach, a bilet rodzinny za 200 złotych, dawał 50-procentowe oszczędności.


W tym roku, jak zapewniają władze Parku, zaoszczędzić można jeszcze więcej. „Bilet do Parku Śląskiego" będzie bowiem upoważniał do wejścia do Śląskiego Wesołego Miasteczka, Śląskiego Ogrodu Zoologicznego, Planetarium Śląskiego, Śląskiego Parku Linowego i Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie" oraz - podobnie jak przed rokiem - zniżek w niektórych restauracjach i hotelach. Nowością jest przejażdżka „Elką", mówi Łukasz Buszman, rzecznik prasowy Parku.

Korzystanie z biletu opiera się na tych samych zasadach, co w roku ubiegłym. Przy wejściu do każdej instytucji odcinane będą konkretne kupony. W przypadku „Elki" do biletu zostanie dołączony voucher, który podczas wizyty na stacji trzeba wymienić na zwykłą wejściówkę.

Liczba biletów jest ograniczona. „Radzimy się spieszyć,  a biorąc pod uwagę atrakcyjne ceny (80 zł za jedną osobę, 200 złotych dla czteroosobowej rodziny - opiekunowie + dwójka dzieci), może się okazać, że zapas wyczerpie się po kilku dniach" - przyznaje Łukasz Buszman, rzecznik prasowy Parku Śląskiego i tłumaczy, że osoby wahające się, czy zakup się opłaca, powinny wziąć pod uwagę rosnącą atrakcyjność oferty instytucji, które znajdują się na bilecie. „To wybudowane niedawno pawilony w zoo, dużo większa ilość urządzeń w lunaparku, nowe seanse w planetarium czy coraz ciekawszy program w skansenie" - zaznacza rzecznik.

Zakupiona raz wejściówka zachowuje ważność od początku maja do końca września.

Sprzedaż ruszyła 1 kwietnia. Będzie prowadzona w kilku miejscach: w dyrekcji parku i skansenie, a także on-line za pośrednictwem strony internetowej: sklep.parkslaski.pl.



 


tagi: