Kampania „Beskidy - Aleee jazda
6 - 31 grudnia 2006
Celem tej kampanii była promocja zimowego wypoczynku w górach w naszym regionie. W ramach multimedialnej kampanii zaplanowano 48 emisji 30-sekundowych spotów reklamowych na antenie TVN-24, 170 billboardów sponsorskich przed „Prognozą pogody" i programem „Narciarski weekend" na antenie TVP3 Katowice oraz reklamę na łamach „Gazety Wyborczej". W pociągach Intercity obsługujących połączenia pomiędzy Śląskiem i Małopolską a Warszawą umieszczono 350 tablic reklamowych.
Ponadto dla narciarzy przygotowano specjalny serwis internetowy. Zawierał on informacje o ośrodkach narciarskich. Można było tam znaleźć między innymi informacje dotyczące długości tras narciarskich, kategorii trudności, oświetlenia, sztucznego naśnieżania oraz przygotowywania ratrakami. Internauci uzyskali także dostęp do aktualnej prognozy pogody oraz do adresów szkółek narciarskich, wypożyczalni i serwisów sprzętu narciarskiego. Kampania trwała do 31 grudnia 2006.