INDUSTRIADA 2019
Materiały i działania promocyjne zapewnione przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego w związku z INDUSTRIADĄ 2019 – świętem Szlaku Zabytków Techniki
- System aukcyjnego zakupu: RTB programmatic buying – minumum 3 mln wyświetleń
- Dwanaście lokalnych serwisów internetowych, informacyjnych – 30 tys. odsłon w każdym z serwisów (bedzin.naszemiasto.pl, chorzow.naszemiasto.pl, cieszyn.naszemiasto.pl, bytom.naszemiasto.pl, czestochowa.naszemiasto.pl, bielskobiala.naszemiasto.pl, katowice.naszemiasto.pl, dabrowagornicza.naszemiasto.pl, gliwice.naszemiasto.pl, rybnik.naszemiasto.pl, zywiec.naszemiasto.pl, tarnowskiegory.naszemiasto.pl)
- Spot 15’’ w trzech serwisach VOD (Player, VOD TVP PL, CDA.pl – premium) – po 250 tyś. odtworzeń w każdym
- Działania na FB, Instagramie i Youtubie – promocja postów
- Spoty 15’’ i 30’’ w radiu – 13 radiostacji (90 FM Rybnik, Bielsko Bielsko –Biała, Radio Katowice, Meloradio Katowice, Antyradio, CCM, Em Katowice, Eska Katowice, Fest, Jura Częstochowa, RMF MAXXX Częstochowa, RMF MAXXX Śląsk, ZP Karolina)
- Akcja promocyjna przy Galerii Katowickiej w piątek 31 maja