Internetowa promocja atrakcji turystycznych naszego regionu

Rozpoczęła się internetowa kampania promująca atrakcyjność turystyczną Województwa Śląskiego
Od dzisiaj przez najbliższe siedem dni na portalu gazeta.pl pojawi się blisko milion odsłon banera reklamującego atrakcje turystyczne naszego regionu. Przy projektowaniu banera wykorzystano cztery kolory z jakich składa się logo Województwa Śląskiego. Poszczególnym jego kolorom przyporządkowano różne rodzaje atrakcji turystycznych. Za pomocą koloru żółtego promowane są sanktuaria oraz kościoły drewniane. Zielony promuje turystykę aktywną w Beskidach i na Jurze, niebieski - zamki i pałace oraz dziedzictwo kulturowe. Kolor czarny związany jest z zabytkami techniki. Po kliknięciu w baner internauci kierowani są na stronę Informatora Turystycznego Województwa Śląskiego. Mogą znaleźć tam m.in. interaktywną Mapę Atrakcji Turystycznych, bazę noclegową, gastronomiczną, informacje o zabytkach i szlakach turystycznych oraz informacje o komunikacji publicznej w regionie. Kampania internetowa jest częścią działań promocyjnych zaplanowanych na wrzesień 2005. Obejmowała ona m.in. całostronicowe ogłoszenia w prasie ogólnopolskiej promujące Mapę Atrakcji Turystycznych. Obecnie trwa internetowy konkurs na największą atrakcję regionu , realizowany wspólnie z Gazetą Wyborczą oraz sponsorami - linią lotniczą Wizz Air, Międzynarodowym Portem Lotniczym „Katowice” i hotelem Klimczok. Internauci mogą głosować na katowickich i częstochowskich stronach portalu www.gazeta.pl. Wkrótce pojawi się kolejne wydanie Mapy Atrakcji Turystycznych, a także film promujący turystyczne atrakcje. Uruchomione zostaną również kolejne wersje językowe Informatora Turystycznego.
Linki do stron zewnętrznych
Banery Informatora Turystycznego Województwa Śląskiego do pobrania